Jeg sku ønske jeg hadde pupper!

jeg sku ønske jeg hadde pupper for da kunne jeg bruke de til no fornuftig…. 

Jeg kunne bruke de til å mate ett nyfødt barn..,. 

Jeg kunne bruke de for å skaffe oppmerksomhet …

de ville være ett synlig grunnlag for å være litt ekstra følsom en uke hver måned… 

De ville å vært nøkkelen inn i den hemmelige verden hvor pupper styrer oss menn inn i hva dere måtte ønske.. 

Rart å tenke på att en håndfull kan gi såå mye makt …. Begjær og krig…..

litt morsomt å se att ett lite og veldig bevisst stunt av Norges toppblogger førte henne oppover på tronen igjen på ett lite sekund… 

Samtidig som hun hadde kritisert en annen FIT blogger for å utnytte sin kropp… 

Hmmmm….jeg begynner nesten å skjønne de religioner som ber kvinnene om å dekke seg til helt…. Vi menn er jo så fordømt svake for pupper att det er derfor verden går under… Lurer  egentlig på når vi menn skal innse att det er kvinnen som har makt , litt kløft og vi glemmer allt vi har sagt…. 

Men seriøst , opp og frem med kropp….. Og verden den blir topp… Og for de som ikke tåler se , lukk øya.. 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg