My outfit!

idag tok jeg steget inn i blogg verden for fullt… 
Prøvde alle stylingtips jeg kunne finne ,langt blondt hår , nakne skuldre,dyyyyyp utringning… Og skjørtelengde tilpasset kulden.. 

Ble skikkelig fornøyd med det feminine uttrykket i mine havblåe øyne, var litt utilpass med hårlengden i starten, kilte på skuldrene (noe jeg ikke har følt siden før jeg dro i militæret )  

fant ut att hudfargen og mennesketypen min var jordnær , så derfor ble det denne fargen… Hvis jeg skal ut med dette antrekket så velger jeg svart carnigan (trur Det heter det) , problemer med å fylle øvre del av kjolen da det er allt for mye stoff akkurat der.. Samboer synes det var litt Harry med synlige tatoveringer , dette kan sikkert skjules med en form for sparkel.. 

Av en eller annen grunn , usikkert opp hva, så ytret min datter  att hun ikke ville bli sett sammen med meg sånn… 

Sliter litt med valg av sko , da jeg bare har type racingsko….

kjenner å att denne type bekledning er utrolig upraktisk på toalettet når man skal gjøre nr 1….. Nr 2 gikk bedre.. 

Noe jeg å fant ut var att jeg skjønner att de som bærer en slik outfit kan spise utrolig mye mer da det ikke presser noe sted på kroppen… Elastan sto det på merkelappen , sikkert no girl safety secret… 

Så nå ligger alle klærne klare i en haug, spennende å se om jeg husker rekkefølgen de skal på i… 

Hmmmmmmmmm…… Hva slags undertøy …….. Ere sååååå nøye, ingen som ser det alikavel… 

PS , anbefaler IKKE tigerbalsam på gnagsår der nede……. 

Nye oppdateringer med minst like mye hud kommer seinere , følg og anbefal bloggen min… 

 

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg