Det kjæreste man har

Made with Repix (http://repix.it)
alle trenger en person i livet sitt , en person som faller for personligheten din, en person som synes du er spennende og mystisk … En person som blir tiltrukket av ditt yttre , ser gnistene i øynene…. Blir nysgjerrig , interessert , nervøs , spent ….. Alle trenger en person som er villig til å forstå hvem du er.. Hvor du kommer fra og hvilken bagasje du har i fortiden din. Alle trenger en person som ,selv om du sier “det går bra” ,blir der å ser att allt er bra.. Alle trenger en person som kommer på besøk når du ikke orker å ta telefonen , alle trenger en person som bryter opp døra om nødvendig for å se att du lever…. Alle mennesker trenger en som tilgir , når feilen ble såååå alt for stor… Alle trenger noen når de en dag mister sin far og mor..

jeg er så heldig att jeg har den ene , ja jeg har faktisk flere… 

Jeg har samboer og barn, foreldre og svigerforeldre, jeg har noen gode venner og ganske mange som jeg kjenner..

Problemene er mange ,hver dag er en kamp , sier mange som sliter … Jeg har hatt mine stunder jeg og , hvor verden var skitten og grå.. Men det er da man skal titte , og sjekke hvem man har nær …..da ser du att i kampen har du din egen hær.. 

Så til alle som tok seg tid til å lese dette , se hvem du har kjær , send de mer enn en tanke å Si att du vil ha dem nær ….

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg