Nå har det skjedd IGJEN!


tenkte jeg sku for en gang skyld starte ett blogg innlegg med ett koselig bilde , tatt på trandumskogen ifjor … Flott sted å ta bilder forresten , men husk å ta hensyn til hva som faktisk foregikk der .. 

 

Tebake til idag …. Ser forsida på aviser idag , SLIK BLE KJENDISENE KVITT DE OVERFLØDIGE KILOENE! Faen , igjen! 

Gidder ikke engang lese  setning nr 2!  Kan ikke 2016 bli ett år uten det fordømte kroppshysteriet , nå går det enten i JANUARSALG , gratis mnd på diverse trenings sentere… Og mas om HVA BLIR TRENDENE I ÅR ! Det har gått 2 dager lissom , og allerede skal vi ha planlagt hele året! 

Jeg HVERKEN VIL ELLER KAN vite hva morgendagen bringer , kan ikke folk få lov til å leve litt impulsivt ?

jeg er jo perfekt , sitter nå å skriver på iPad pro (kjøpt av egen fri vilje) , kjører Mercedes på fritida …… Drikker cola , røyker prince…. 

Er det perfekte bevis på helseguru tilværelse , var riktignok innom fastlege for en tid tilbake som preika om METABOLSK LEVEALDER… Slo litt dårlig ut på testen der, men fikk trøstens  ord da legen så att kroppen var så full av E-stoffer att den ikke ville råtne på ett par hundre år.. 

Bmi- hmmmm…. Der har jeg fulltreffer , så midt på skala for normal som det går an å bli … Det måååå jo være bra! 

Ååååå holdt på å glemme noe viktig idag ! 

Etter å ha fått julegave fra min mor inneholdende full spapakke for menn har jeg funnet ut hvorfor damer praktisk talt bor på badet ! 

Her er min nye morgenrutine , prøvd og testet idag : (dessværre uten bilder for å spare evt lesere for manglende matlyst ) 

begynner dagen med å sprette lettbent ut av sengen etter på ha slått iPhone halvt ihjel en 8-10 ganger , er avhengig av slumring , så til min samboers store glede er første vekking satt til kl 0613… Da med en rolig liten jentestemme som skriker som ett helvete etter 15 sekunder , etter 4 minutter kommer neste vekking , rolig melodi med lindsay stirling , den sangen hører jeg hele av ,,,,,,, og sovner IGJEN ..siste og AVGJØRENDE vekking er den skikkelig vintage lyden , NOKIA RINGTONE ! Effektiv som f , grunnet dårlig minner fra tidligere arbeidsgiver måtte ringe en del ganger å mase ….så da går kroppen i nødmodus , klar til utrykning.. 

Når jeg da først har fått sneket meg på elefantføtter bort til badet ( i håp om att ikke en tenåring allerede har okkupert krigs sona) så er det å tømme ut gårsdagens rester av giftstoffer , bidra litt til hullet i ozonlaget og så starte renselsesprossessen…. 

1. Påfør facewash etter å ha fuktet huden lett på forhånd 

2.skyll rikelig…. Må ikke komme i kontakt med øynene  (DET KUNNE STÅTT FØRST!)

3.påfør facescrub i sirkulære bevegelser ……. Hva f… Er det i den dritten der ? Svir som ett helvete .. 

4.skyll rikelig 

5. Barber skjegg stump….. Da må jo jeg ha barberskum først … 

6.skyll rikelig 

7.påfør after shave lotion i sirkulære bevegelser …. 

8. Se på klokka ………. Tenke f….. Resten tar jeg i morra ! For så å hive på meg det første som ligger i klesskapet , for såå å finne ut att hu på 13 år fortsatt sover ,han på 6 ligger å spiller spill på kurion sin , han på 18 …… Hmmmmm og det er 21 min til avreise …. Nistepakker og klær flyr da i en helvetes fart rundt i huset … Brødskiver fordeles i trappa ut ,å vel ute i bilen ser jeg katastrofen… DET ER LØRDAG ! 

Hmmmmm….. Så her ligger jeg nå  da , under dyna … I protest …. Mot hverdagens stress

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg