Skikkelig partay!


kanonstart på 2016 !

fyller sjela med tyrkisk Peber (trur det er pepper på norsk) , Åsså  fikk jeg kjøpt meg en sånn dritkul BATTERY REMIX , på Statoil , dem spurte ikke om å få seeee legga mine engang ! Dritkult vakke det a!  Så nå ligger jeg her med skikkelig heit kjeft og adrenalin utav helvete å ser på voksen film på TV ! Weeeeeeeeeee …… Avatar lissom , DET vil jeg ha neste jul , en kropp jeg kan styre med kroppen min uten att kroppen min blir sliten lissom, og den kroppen er sjempe sprek! 

Oooooo leste akkurat att den tyrkern i boksen var brennheit ! Tre flammer på boksen , tenk 3! Lissom , DET ER STREKT ASSA… 

Vakke smart å smelle innpå hele remix boksen OG HA ADHD ! Kroppen dirrer sååååååå innmari altså ! 

Også jeg som ikke tåler lukta av kaffe før allt går te helvete ! 

Tar tre tyrkere på engang , blir sikkert brennheitere å den honk a duden da ….. 

Fillerˋn …. 

Romler i magan ! Be back in buisness ….. OG legge igjen iPad proen her ….. Hakke ledning nok helt te dass 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg