Jeg ønsker meg …….

2016 

DA SKAL JEG BLI MILLIONÆR

– jeg skal bli best i verden 

– jeg skal tjene mer enn alle andre 

– jeg skal bli større 

– jeg skal bli betydningsfull

– jeg skal gjøre allt 

– jeg skal bli husket 

måten jeg skal få til dette er att jeg skal ta vare på hvert øyeblikk , ta bilder av allt jeg gjør , huske hvorfor jeg gjorde det … Da blir jeg millionær på opplevelser… 

Jeg skal hjelpe mine barn , min samboer og min familie så godt jeg kan, på den måten tjener jeg bedre… 

Jeg skal alltid gi 100 prosent , gi allt av mitt hjerte , da blir jeg større 

jeg skal gå foran med ett godt eksempel for mine barn , da blir jeg betydningsfull 

jeg skal våge å følge drømmene , da gjør jeg allt 

jeg skal si hva jeg mener , lære mine omgivelser å gjøre det samme …da blir jeg husket 

 

Jeg vil att du gjør som meg …. Vær deg 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg