JUL FOR ………….

Da er hele huset vaska ,grønnsåpe lukta legger seg på neseborene, ribba er i ovnen , pakkene er ferdig , treet er pynta , Katarina legger siste hånd på verket …. Det blir jul i år også …

Gleder meg tel fullt hus i morra med unga på plass og besøk av den eldre garde .. På denna tida i morra er magan full, pakkene åpnet og nok en julaften blir over… Takk og lov att tradisjoner blir gjentatt , viktigste tida på året , hvor dagene er korte og normalt sett er kaldt å lite gjestmildt ute..

Tankene mine nå går til alle de flotte menneskene som i morgen jobber i helsevesen ,brannvesen og politi …
For å trygge den norske befolkning og de holder hjulene igang …

Jeg vil å takke de som jobber på alternativ jul i oslo , ett kjempe arrangement for de som ellers ikke ville fått no jul, krisesentere, mottaksplasser og frivillige er viktig i en sånn høytid..

Samtidig vil jeg komme med en oppfordring , husk att det kommer 364 andre dager i året hvor vi må være like flinke til å sette pris på hverandre og gi oppmerksomhet til familie å venner , for mange blir kontrasten stor når hverdagen igjen kommer for fullt..

Ha en veldig hyggelig kveld i morgen alle sammen …

Hilsen
Svein jr Slåtsveen

2 kommentarer
    1. Så koselig et innlegg:). Henger meg på denne hilsenen jeg også:). Kos deg og ha en fin kvelden før kvelden og en koselig julefeiring:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg