Det snør ! Er snart jul,,,,,,,,,,,

Det snør … Hele himlen faller ned 😉 

 

oh SHIT , det er snart jul! Og her sitter jeg da , som vanlig med allt for mye å gjøre på jobben …. Og har ikke kjøpt noen julegaver ENDA:/ 

 

hva skal man kjøpe da ?  Samboer, unger , svigers og foreldre ….. De har jo ALLT! 

Hmmmmm…. Blir vel til att jeg får finne på noe småtteri tel unga , har heldigvis ei veldig søt og kreativ jente som jeg bor sammen med …. Der har vi løsning på foreldre … 

Men så tenker jeg da att gaver er kanskje ikke det aller viktigste ???? Er det ikke viktig å få litt ekstra familietid å??? 

Spise god mat å gire ned hverdagens stress å mas mange hakk , hmmmmm … 

Leser på nett om crazy kjærringer som kjøper 80 pakker til hvert av sine barn , 80! 

Unga husker kanskje 2 første juledag og etter ei uke ligger kanskje 6 av 10 pakker i en skuff … 

 

Jeg  trur jeg venter med pakker jeg , hvertfall kostbare ting , trur jeg gjør som Ifjor , tok med unga på romjuls salg og kjøpte allt de trengte og hadde lyst på selv …. 

Alle de tingene brukte de jo etterpå …. Og det er morro å gå på salg 😉 

 

så her sitter jeg da , rolig som skjæra på tunet …. Gleder meg til jul …. Stresser ned og tenker på familietid 

 

GOD JULESTRESS ALLE SAMMEN

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg