Naken hud ! Nei fysj !


Tenke jeg sku gjøre ett lite og sosialt forsøk, ser masse bloggere blir kritisert for å satse på KROPP …. Derfor dette meget avslørende bilde av meg selv da i bar overkropp , mann 45 lissom….. Attpåtil tattovert ! … 

Ser mange jenter blir uthengt som mindre verdt i samfunnet fordi de har lagt ut lettkledde bilder på nett… 

Det er jo deres valg … Og hvis folk ikke tåler å se hud , da er samfunnet på tur inn i evigheten… Jeg er så heldig att jeg hadde tenåringstida mi på 80-tallet , altså 1980 . Da var det jo samantha fox ,sabrina og andre lettkledde jenter som preget hvert ett gutterom og på rommet til jentene hang det plakater med mer eller mindre lettkledde menn …. På badestrendene var det toppløse damer ( altså damer uten bikini topp , IKKE hodeløse ) . 

Det jeg synes er rart er att de som er på min alder er de som kritiserer på nett mot bloggere som stiller i undertøy , bikini , eller som sminker seg og kler seg pent … 80 tallet var jo extremt i forhold til nåtidens moter , se på en ungdomsfilm fra 80-90 tallet , husk hvordan du selv var når du var ung , innrøm over for dine barn att du selv har vært der , frustrert tenåring med markeringsbehov , ALLE har følt den følelsen av å vise seg frem på en eller annen måte . 

Det som er viktig er å la ungdommen være ung , ikke krev att de skal inn i de voksnes rutiner , ikke gi de for mye ansvar , man er ung bare en gang …. 

 

OG TIL DEG SOM KRITISERE OG HENGER UT EN BLOGGER , tenk hvordan du var selv . 

Og er det noe du ikke har sansen for eller ikke liker , så ikke se …. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg