Blogg til besvær

sitter her i natta’s mulm og mørke og tenker på hva en blogg egentlig er .. Kommer vel fram til att den er deg og meg , personen i gata , uansett hvor han/hun bor møtes man lissom i denne skyen av info , den usynlige skyen…. 

Noe av det jeg har sett på blogger er samfunnsnyttig og innmari korrekt …. Nesten for korrekt , andre ting er sykt , sykt morsomt , provoserende …

noe er bare trist  

 

hvor går egentlig grensa på hva man kan slippe ut i verden? 

Hva skal man legge til grunn før man trykker en siste gang ? 

Jeg er av den typen menneske som noen ganger klarer å tenke før jeg sier no, andre ganger kommer dessverre ting usensurert og innmari direkte …. Hva er best egentlig , rå sannhet eller politisk korrekte uttalelser ?..

hmmmm , trur jeg tar den rå versjonen jeg …. Håper folk bare tolerer hva og hvem jeg er , for jeg tolererer jo alle andre , eller ? 

Det er det samma for meg hvor folk kommer fra , om de er rike på erfaring eller om det har r..a full av penger …. Og om de kommer nord eller sør , toppen eller bunn av verden , bare de behandler hverandre med respekt …. 

Jeg er over middels interessert i nyheter , innimellom…..

Jeg digger å bli kjent med nye mennesker og vil lære mest mulig om verden …. 

Jeg vil samtidig tviholde på våre tradisjoner her i vårt lille land …

kan jeg da bli kalt nett troll ???? Eller hva er det ?… 

Hmmmmm , nå begynner det å bli seint på natta , snart på jobb igjen , møte herlige mennesker 😉 

overlevde første timer med blogg…. 

Trur det her kan være noe for meg , håper det kan bli no for deg å 😉 

 

signing off ,bbs

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg