Skremmende ……

da var jeg igang da , etter påtrykk fra gamle kollegaer og følgerne på face , prøver jeg meg på bloggspøkelset ….

her håper jeg att jeg kan komme med noen tanker , ideer og undringer om livet … Døden , enslige sokker , været , økonomi, unger , ungdom , voksne , gamle , mat , foto , mannfolkintresser , shopping , og allt annet som opptar en normal hverdag i en litt komplisert hjerne … 

Nå regner jeg ikke med att detta blir noe stoooort som maaaange kommer tel å følge , men mer att det kan bli enda en plass for saklige og usaklige tanker 😉 

sooooo enjoy The ride …. Here i go ( hjelp, hva har jeg gjort! ) 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg